افزایش قدرت ۱۰ دقیقه ای

جهت جلوگیری از صدمه دیدن، همیشه اول خود را گرم کنید، سپس حرکات کششی و ورزش ها را انجام دهید و سپس خود را سرد کرده و مجدداً حرکات کششی را انجام دهید.

هر گرم کردن یا سرد کردن باید ۵ – ۱۰ دقیقه طول بکشد (بسته به میزان فعالیتی که قبلاً انجام داده اید و مدت و شدت ورزش)

گرم کردن خیلی ساده است:

برای ۵ دقیقه دور باغچه منزل راه بروید، از پله ها بالا و پایین بروید و یا دور اطاق خواب خود راه بروید.

من به این نتیجه رسیده ام که ورزش کردن در صبح قبل از هر کار دیگر بسیار مفید می باشد. این برنامه شخصی من است که همیشه به من کمک کرده است.

من چند سال قبل در کلاس های ورزشی شرکت کردم اما به علت مشغله زیاد و مسافرت های فراوان نتوانستم به این کار ادامه دهم.

برای جبران این موقعیت، کلاس viv چند حرکت ساده به من یاد داد که من به ان ها نانفجار قدرت ده دقیقه ای» می گویم. من این حرکات را روی یک کارت نوشته و همیشه و همه جا آن ها را استفاده می کردم.

نویسنده کتاب پر فروش «زیبایی اندام و کاهش وزن ماهرنه» آقای جورج کروز اعلام کردهست اگر می خواهید وزن خود را کاش دهید فقط کافی است که ۸ دقیقه ورزش خاص در صبح انجام دهید. چرا که اول صبح بهترین زمان برای تحریک و آغاز متابولیم بدن است. من هرگز این تمارین را از دست نمی دهم چرا که واقعاً به من کمک کرده اند. این تمارین بسیار مفید می باشند و باعث می شوند که استرس شما کاهش یافته و روز خوب را شروع کنید. در واقع، متابولیسم مناسب باعث می شود که میان سالی دیرتر به سراغ شما بیاید.

این تمرین قلبی – عروقی برای افزایش ضربان قلب و تناسب شما طراحی شده است. اگر می خواهید زمان این فعالیت را افزایش دهید واگر وقت کافی دارید حتماً این کار را انجام دهید. اما به خاطر داشته باشید که کیفیت خیلی مهم    می باشد. Viv همیشه به خاطر نشان می شد که انجام دقیق این تمارین برای یک مدت کوتاه خیلی بهتر از این است که حدود نیم ساعت این تمارین را به طور ناقص انجام دهم.

برای قسمت بالایی بدن، به دو دمبل نیاز دارید. من از دومبل ای ۵/۱ کیلویی اسستفاده می کنم اما اگر دمبل ندارید می توانید از قوطی های یکسان و هموزن لوبیای پخته (و وسایل مشابه) استفاده کنید.

در زمان انجام هر ورزش، بهتر است ماهیچه های شکم خود را منقبض کنید و با فشار دادن ناف به سمت ستون فقرات انجام دهید).

دسته‌بندی‌ها: پوست و مو

برچسب‌ها: ,,,,