تمرین های مناسب به منظور افزایش قد

تمرین های مناسب به منظور افزایش قد

ابتدا به صورت پشت به بدن بخوابیدو بعد به کمک دستها سعی کنید پای خود را بگیرید .

حالا به این حالت کشیدگی بدهید و پای خود را به سمت بالا و همین طور گردن و سینه خودرا نیم به طرف بالا بکشید . برای حالت تعادل دوباره به حرکت اول برگردید و دوباره تکرار کنید این حرکت باعث ایجاد تحریک ترشح در غدد رشد میشود .

این حرکت را در ماه اول روزی  4 بار و در ماه های بعدروزی 8 بار تکرار شود .

تمرین

در حالیکه به دستهایتان تکیه کرده اید روی سطح صاف بنشینید دستها را از آرنج خم کنید و پاهای خود را به بالا برده و خم کنید پاها رابه سمت راست و بعد به سمت چپ حرکت دهید دوباره به حالت اول برگردید بار هر بار چپ وراست کردن پاها نفس عمیقی بکشید این کار به سفت شدن عضلات شکم وماهیچه های ران کمک می کند .

این حرکت را در ماه اول روزی  4 بار و در ماه های بعدروزی 8 بار تکرار شود .

تمرین

روی زمین دراز بکشید دست ها را از دو طرف کاملاً باز کنید سپس باسن خود را به آرامی از زمین بلند کنید پس از آن پاها را در هوا به سمت راست و چپ حرکت دهید و سعی کنید شکم خود را به داخل بکشید تا عضلات آن سفت شود .

این حرکت را 8 بار به طرف چپ و 8 بار به طرف راست انجام دهید .

 تمرین

پاها را جفت کرده و دست هارا بالای سر ببرید و با نفسی عمیق روی انگشت های پا بلند شوید و بدن خودرا به طرف بالا بکشید این کار با تنفس درست برای تمرین آخر انجام دهید تا بدن شما از حالت سفت شدن و انقباض خارج شود .

 

دسته‌بندی‌ها: ورزش

برچسب‌ها: ,,,,