در ورزش استمرار داشته باشید

استمرار در ورزش

شروع برنامه ی وزن کم کردن و تناسب اندام آسان است (درست مانند ترک کردن سیگار، که خیلی ها هزار بار آن را انجام می دهند) اما ادامه ی آن مهم است. چند نکته برای رسیدن به این مهم در این جا ذکر می شود :

  1. کار تیمی کردن : با یک دوست یا گروهی از دوستان کار کنید، درست مانند یک تیم فوتبال. وقتی شما توسط دوستان تشویق می شوید احتمال ادامه ی شما به کار بیش تر می شود.
  2. واقع گرایانه هدف بندی کردن : یکی از عللی که خانم ها دیگر به تمرینات خود ادامه نمی دهند عقیم ماندن اطراف دور از دسترس آن ها در برنامه ی تمرینات شان است و این باعث می شود که به نتیجه ی مطلوب نرسند. روی اهدافی تمرکز کنید که نزدیک هستند تا چیزهای سخت و دور از دسترس . موفقیت های خود را بزرگ کنید. شما از این که بدنتان متناسب شده باید خود را ستایش کنید. خوش بین باشید. وزن کم کردن همراه با زمان باید باشد. یک وزن کم کردن طبیعی 10% از وزن اصلی شما در مدت 6 ماه می باشد. وزن کم کردن با این سرعت کم به شما اجازه می دهد که از غذاهای سالم لذت ببرید.
  3. یک قرارداد تهیه کنید : نوع مقدار ورزشی را که در هفته می خواهید انجام دهید مشخص کنید . برای انجام تمرینات برای خودتان یک پاداش در نظر بگیرید و برای انجام ندادن آن خودتان را تنبیه کنید. از پیشرفتتان رکورد بگیرید. همیشه در نظر داشته باشید که اگر کارتان را خوب انجام دهید به چه نتایجی خواهید رسید. شما تعجب خواهید کرد وقتی می ببینید که همین موارد ساده چه قدر ایجاد انگیزه می کنند.
  4. جزئیات را در نظر بگیرید : هرچیزی که شما قبل از شروع یک برنامه احتیاج دارید تهیه کنید. مانند : کفش مناسب، انتخاب مسیر دو و یا پیاده روی ، خرید لوازم مورد نیاز، یا ثبت نام در یک باشگاه، اجازه ندهید موضوعات پیش پا افتاده و جزیی ایجاد یک مانع بزرگ در سر راه شما بکند.

در ورزش استمرار داشته باشید

دسته‌بندی‌ها: ورزش

برچسب‌ها: ,,,,