رژیم مخصوص بانوان کارمند

رژیم مخصوص بانوان کارمند

بانوانی که کار می کنند فرصت مناسبی برای رژیم گرفتن ندارند معمولا آنها نمی توانند بین صبحانه و نهار، شام چیزی میل کنند. این رژیم بوسیله عده ای از بانوان کارمند ابداع شده است که به شما امکان می دهد ضمن انجام کارهای اداری تان از وزن خود نیز بکاهید من و دوستانم این رژیم را آزموده و نتایج جالب توجهی در کاستن وزنتان بدست آورده ایم.

این رژیم ارزش غذایی موادی را که میل می کنید به 1200 کالری در روز محدود می کند که با گذشت هر هفته می توانید انتظار حدود یک کیلو کاهش در وزنتان را داشته باشید. البته خطری که این دسته از کارمندان را تهدید می کند تعطیلات آخر هفته است! ساعات فراغت خود را با خوردن جشن می گیرید. روز تعطیلتان را در معیت دوست یا دوستانتان به تماشای یک فیلم یا یک نمایش نامه بگذرانید و سپس با آب گرم حمام کنید.

برنامه غذایی

در برنامه غذایی این رژیم سه نوع صورت غذا گنجانده شده است که به محض اتمام هر دوره دوباره غذاها را از برنامه شماره یک شروع کنید. البته می توانید برنامه را طبق سلیقه و ذائقه خودتان پس و پیش کنید. البته نهار به گونه ای انتخاب شده است که کارمندان بتوانند آن را در صورت غذای رستوران های کوچک یا کافی شاپ ها نیز بیابند.

برنامه شماره 1

صبحانه: یک فنجان آب پرتقال یا آب گریپ فروت شیرین نشده، یک تخم مرغ (بدون استفاده از کره آماده شود) با یک قطعه نان تست خشک، قهوه سیاه یا چای.

نهار: ساندویچ گوشت مرغ یا گوشت گاو (روست بیف)، سالاد خیار و گوجه فرنگی، قهوه سیاه یا چای.

شام: ماهی (کباب شده یا آب پز)، 2 نوع سبزی از لیست زیر، نصف فنجان برنج، قهوه سیاه یا چای.

برنامه شماره 2

صبحانه: نصف یک سیب متوسط، سه چهارم یک فنجان پنیر، یک قطعه نان تست خشک.

نهار: همبرگر، یک عدد گوجه فرنگی متوسط، سالاد کلم، قهوه سیاه یا چای.

شام: گوشت مرغ (کباب شده یا آب پز)، 2 نوع سبزی از لیست زیر، سالاد (تهیه شده از برگ سبز سبزیجات مثل کاهو و ….)با سس کم کالری، قهوه سیاه یا چای.

برنامه شماره 3

صبحانه: نصف گریپ فروت (شیرین نشده)، دانه های خشک (مثل گندم یا ذرت بو داده یا کرن فلیک)، قهوه سیاه یا چای.

نهار: سالاد میوه های تازه، تون ماهی، یک قطعه نان تست خشک، قهوه سیاه یا چای.

شام: استیک یا گوشت گاو خالص (به اندازه 125 گرم)، گوشت گوساله یا گوشت بره، 2 نوع سبزی از لیست زیر، یک عدد سیب زمینی کوچک (کباب شده یا آب پز)، قهوه سیاه یا چای.

همراه، نهار و شامتان دو نوع از سبزی های زیر را به انتخاب میل نمایید:

اسفناج، هویج، چغندر، کدو (از نوعی که در خورشت ها استفاده می شود)، کلم گل، گوجه فرنگی و کلم پیچ .

می توانید اندکی وقت غذا خوردنتان را تغییر دهید مثلا بجای ظهر آن را در هنگام عصر مورد استفاده قرار دهید. همچنین مجاز هستید بین صبحانه و نهارتان یک فنجان ماست بدون چربی ، قهوه سیاه یا چای میل نمایید و بین ظهر و عصر نیز می توانید یک عدد سیب یا هلو، گلابی، پرتقال، نارنگی، شلیل، یا آلو میل نمایید.

توجه: از میل کردن هر نوع غذایی که در برنامه غذایی سه گانه وجود ندارد خودداری کنید.

مجاز هستید که: هر مقدار آب، نوشابه های سبک بدون کالری بویون، قهوه سیاه، چای با لیمو، و روزانه حدود یک قاشق چای خوری، کره یا مایونز میل نمایید.

راهنمایی برای پختن: هر چه گوشت گاو، ماهی و مرغ را بیشتر بپزید، هضم آن آسانتر می شود.

راهنمایی در مورد این رژیم: در مدتی که رژیم می گیرید، گاهی برنامه هایتان را طوری تنظیم کنید تا بتوانید با دوست دیگری که او نیز در حال رژیم گرفتن است نهار میل کنید این امر کمک می کند که روحیه یکدیگر را تقویت نمایید. اگر با دوستان دیگر برای صرف نهار یا شام بیرون می روید هرگز به آنان ابراز مکنید که تحت رژیم هستید. اگر از این موضوع سخنی بمیان آورید، در خلال مدت نهار یا شام موضوع صحبت روی رژیم شما دور خواهد زد، غذاهای مجاز این رژیم به شما اجازه خواهد داد که به طریقی خود را مشغول کنید و لو نروید!

دسته‌بندی‌ها: تغذیه و سلامتی

برچسب‌ها: ,,,,,,,,