قبل از انجام تمرینات افزایش قد به نکات زیر توجه فرمایید

قبل از انجام تمرینات به نکات زیر توجه فرمایید :

امید است با به کار بستن این دستورات سریعتر به هدف خود که افزایش قد و متناسب شدن است برسید.

  1. برای انجام تمرینات احتیاج به وسیله خاصی نیست .
  2. این تمرینات فرمول بدنی مخصوص شماست که برای خودتان مورد استفاده قرار دهید و از تجویز به شخص دیگر بدون هماهنگی دفتر موسسه خودداری نمایید.
  3. تمرینات در محیط بسته و بدون نیاز به هوای آزاد نیز قابل اجرا می باشد .
  4. تمامی تمرینات را با آهستگی و آرامش انجام دهید.
  5. تمرینات را روی یک سطح صاف انجام دهید .
  6. زمان انجام عمل دم هوا را به آرامی وارد مجرای بینی کنید و حس کنید مدتی طولانی بوی دلخواه را استشمام می کنید با انجام عمل دم ریه های شما از هوا پر شده قفسه سینه بالا آمده دنده ها را از هم جدا می شوند و اعضاء درون حفره شکم را عقب می زند عمل بازدم از طریق دهان هوا را خارج کرده در حالی که آه عمیقی می کشید هوا را از ریه ها بیرون رانید .
  7. خواندن این مطالب بدون عمل کردن به آن ارزشی ندارد و همه روزه بدون استسنا باید انجام دهید خوشبختانه این کار مستلزم هزینه نیست و مدت زیادی از وقت شما را نخواهد گرفت .
  8. هرگز از این تمرینات در مدت کوتاه انتظار معجزه نداشته باشید برای نتیجه گیری بهتر باید مدتی آن را ادامه دهید که متناسب با وضعیت بدنی شما باشد .
  9. در صورت تمایل روش تایبو را میتوانید با نرمش دلخواه آغاز کرده یعنی قبل از شروع تایبو نرمشی برای گرم کردن انجام دهید و بعد از اینکه فرمول ورزشی تایبو را انجام دادید باز با نرمشی که بدن را گرم کرده اید با انجام همان حرکات و نرمش ها بدن را سرد و برنامه را به پایان برسانید و با همان نرمش به پایان برسانید .
  10. هرگز به نظریه های منفی و حرف های بی مورد آنان در رابطه با طب ورزشی اهمیت ندهید ولو اینکه این اشخاص از نظر دانش ،سن وموقعیت در سطح بالا باشند تنها راهنمایی را از کسانی بگیرند که از روش فوق اطلاع دارند یا اینکه تمرینات را قبلاً با اتکا به تصمیم ونظر خودشان انجام داده اند و به موقعیت رسیده اند (مردم ژاپن با ابتدایی ترین حرکات تایبو که آن زمان به نام بالت ساده متداول بود حدود 4 سانت طول قد نسل فعلیشان را از نسل قبلی متفاوت کرده اند.)
  11. تعداد تمرینات زیاد و غیر استاندارد بدنی نا مربوط به اندامشان فقط اتلاف وقت وانرژی است اگر می خواهید از روش فوق نتیجه بهتری حاصل شود به همین تمرینات اکتفا کرده واز انجام سایر روش ها که ارتباطی با سیستم بدنی شماره ندارد خود داری فرمایید.

دسته‌بندی‌ها: ورزش

برچسب‌ها: ,,,,