معرفی برنامه غذایی رژیمی در یک روز

معرفی برنامه غذایی رژیمی در یک روز

صبحانه:

میوه یا سالاد میوه تازه ای که مایلید یا مخلوط بلوبری و نارنگی و نارنگی یخ زده

ناهار:

میوه تازه و آب هویج (دلخواه)، کاکه تیلاز (روز هفتم) یا تابولی و یا سالاد انرژی

شام:

کوکتل آب سبزیجات تازه (دلخواه)، استیک ماهی بریان (روز دوازدهم) و سبزیجات بخارپز شده با سس کره و لیمو، خیار و شود (روز دوازدهم) و سالاد کلم مادربزرگ (روز هفدهم)

مخلوط بلوبری و نارنگی                  10 دقیقه

سالاد میوه تابستانی بسیار لذیذی است. می توانید از انبه به جای نارنگی استفاده کنید.

انبه زمانی رسیده است که وقتی فشارش می دهیم نرم باشد ولی شل نباشد. قرمز و زرد و نارنجی است یا زرد و سبز است. انبه سبز هنوز نرسیده و ترش مزه است. انبه را پوست بکنید و از هسته اش جدا کنید. تمام میوه های تابستانی را می توانید برای زمستان در فریزر بگذارید. حتما آن ها را قبلا قطعه قطعه کنید. هلو و نارنگی و زردآلو را 4 تکه کنید. توت فرنگی و بلوبری را می توانید درسته در فریزر بگذارید. طالبی را هم قاچ کنید. موز را پوست کنید و درسته در فریزر بگذارید.

میوه ها را باید بدون هیچ منفذ هوایی در فریزر گذاشت بعد می توانید از میوه های یخ زده تابستانی دسر خوشمزه ای در زمستان درست کنید.

دسته‌بندی‌ها: تغذیه و سلامتی

برچسب‌ها: ,,,,