نکات بسیار جالب در کاهش وزن

شما بدون آنکه کالری هر نوع غذایی که می خورید بشمارید ، می توانید تمام وزن اضافی خود را کم کنید. بعد از خواندن این کتاب و بعد از توجه خاص بیشتر به عادات خوردن به مدت یک الی دو هفته، هوشیاری شما از آنچه می خورید به نقطه ای میرسد که احتمالاً قادر خواهید بود به میزان پرخوری و زیاده روی در غذا خوردن خود پی ببرید.

این اطلاعات و دانش برخواسته از این کتاب به حدی شما را هوشیار می کند که می تواند به سهولت پرخوری را کنار بگذارید.

توجه به کالری انواع غذاها شاید نتواند به شما کمک فراوانی بنماید ولی محاسبه ای که ما در این بخش انجام داده ایم، نکات  مهمی را برای شما یاد آور می شود.

  1. حذف کالری های زیاد از برنامه غذایی کاری بد و بسیار بدتر آنکه بر خلاف میل خود از میزان غذایی خود بکاهیم.
  2. اگر کمتر از تمایل خود میزان غذای خود را کم کنیم میزان کم شدن وزن به کندی انجام می گیرد، و حذف بیش از حد غذا نظیر آن است که شما در محرومیت بسر می برید و با کمبود مواد غذایی مواجه هستید که متاسفانه اساس برنامه کم کردن وزن را متزلزل می کند.
  3. یک برنامه ایده آل و مدلل و به تجربه رسیده حذف 300 کالری از برنامه غذایی است.
  4. برقراری پلان 300 کالری، تداخل به نیاز حتمی تغذیه شما را ندارد و احساس گرسنگی و محرومیت را نخواهید داشت.

کافی است در بین وعده های غذای اصلی چیزی نخورید و اندکی از غذای معمولی خود را بکاهید، مثلاً چطور می شود نوشابه نخورید، یا از خوردن یک تکه کیک و یا دسر صرف نظر کنید، و بتدریج یاد خواهید گرفت تا بر گرسنگی های خود غالب شوید و به طوراتوماتیک نیاز کمتری به غذا پیدا می کنید.

برای انتخاب غذاهایی که باید از برنامه غذایی خود حذف کنید، حداکثر از دانش و اطلاعاتی که از این کتاب کسب کرده اید استفاده کنید و روز بروز بر تجربه های خود بیفزائید و اطمینان داشته باشید که به هدف نهائی خواهید رسید.

نکات بسیار جالب در کاهش وزن

دسته‌بندی‌ها: تغذیه و سلامتی

برچسب‌ها: ,,,,