ورزش مخصوص گروه های Mesomorph و Endomorph

تمرین برای گروه Mesomorph

در این گروه عضلات با تمرینات گوناگون حجیم می شوند، به طوری که عضلات مناسب و خوش ترکیب رشد می کنند. ترکیبی از تمرینات سنگین با وزنه به همراه تمرینات گوناگون برای کیفیت بهتر و تناسب و هماهنگی فیزیکی برای این گروه توصیه می شود. این گروه به تمرینات خوب جواب می دهند بنابراین تمرینات طولانی مدت اضافی لازم نیست یک رژیم غذایی متناسب با میزان مناسبی از پروتئین در تمام اوقات بسیار مفید خواهد بود. مراقبت چاق شدن های مخفی و آهسته باشید.

تمرین برای گروه Endomorph

در این گروه بدنسازی مشکل چندانی ندارد اما باید همراه با کاهش چربی باشد و دقت شود که شده دو مرتبه برنگردد. تمرین در ست های زیاد و تکرار زیاد و زمان استراحت کم برای چربی سوزی هر چه بیش تر توصیه می شود.

تمرینات هوازی اضافی برای سوختن کالری باید انجام گیرد. رژیم غذایی باید کم کالری و شامل مواد غذایی مورد نیاز بدن در حد تعادل به همراه مقدار کمی پروتئین، کربوهیدرات و چربی باشد. مطمئن شوید که به میزان مورد نیاز ویتامین و مواد معدنی به بدن شما می رسد. شما باید کالری کمتری به بدن برسانید (البته نباید گرسنگی بکشید). به طور متناوب غذا بخورید اما در وعده های غذایی سبک، شکر و شیرین و غذاهای کم خاصیت از برنامه غذایی شما باید حذف شوند. فعالیت های بدنی مانند نرم دویدن، پیاده روی و دوچرخه سواری و … را در برنامه ی خود بگنجانید و سعی کنید هر هفته زمان آن را اضافه کنید.

اگر بدن شما در بین دو نوع قرار گرفته یک روش بینابین توصیه می شود.

ورزش مخصوص گروه های Mesomorph و Endomorph

دسته‌بندی‌ها: ورزش

برچسب‌ها: ,,,,