چه تمریناتی مناسب افزایش قد هستند ؟

چه تمریناتی مناسب افزایش قد هستند ؟

تمرین 1

یک نقطه فرضی را در بالای سر برای خودتان در نظر بگیرید و 10 بار به صورت کشیده برش نمایید تا دست شما به آن نقطه فرضی برسد .

اگر خواستید می توانید با چند قدم دور خیز و با کشیدگی تمام بدن سعی نمایید تا دستتان به نقطه فرضی برسد .

این حرکت غدد رشد شما را تحریک می کند و باعث ترشح هورمون رشد می شود که برای رشد طولی شما بسیار مفید است و عضلات شما را تحریک می کند در هنگام پرش سعی کنید تمام بدن شما کشیده شود پاها ، ران ها ، شکم ، سینه و گردن و دستان شما می توانید در گوشه اتاق خود نقطه ای بگذارید یا چیزی نصب کنید که حالت تور بسکتبال را داشته باشد بعد سعی کنید توپ فرضی را به تور فرضی برسانید و با تمام قدرت خود را بالا بکشید .

این حرکت برای رشد قد شما بسیار مفید است و حتما ً قبل از تمرین و بعد از تمرین این حرکت را انچام دهید.

تمرین 2

می توانید از میله بارفیکس استفاده کنید و بصورت بالا و پایین رفتن باعث کشیدگی عضلات شوید اگر شما عاردت به بارفیکس رفتن ندارید و برای شما سخت است که خودتان را بالا بکشید و بصورت تاب خوردن خودتان را آویزان میله کنید و به خاطر اینکه پای شما با زمین تماس پیدا نکند پاهای خود را اززانو خم کنید .

حرکت بارفیکس ضمن ایجاد تحرک غده های رشد شما باعث کشیدگی عضلات می شود .

تمرین 3

ابتدا به حالت عادی می ایستیم بعد بالا می پریم ،دستها و پاها را به طرف بالا می کشیم و در هوا دست ها را به هم میزنیم و پاها را باز می کنیم و بعد دوباره می پریم . این حرکت را ده بار انجام دهید تا باعث کشیدگی بدن و باز شدن مفاصل و ماهیچه ها شود .

دسته‌بندی‌ها: ورزش

برچسب‌ها: ,,,,